publicitat
  publicitat

Diari de Mollet i Baix Vallès

Divendres, 19 de gener de 2018 12:19 h
Avui
4.7 º
H: 83.0 %
0.4 Km/h

publicitat


La botiga efímera propera, a la Fiveller

La quarta edició de la Pop Up Store compta enguany amb vuit professionals
Mollet del Vallès doble fletxa Dissabte, 23.12.2017. 16:42 h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Una desena de creadors i emprenedors baixvallesans s’han unit un any més –i ja en són quatre– pels volts de Nadal per muntar una botiga efímera al vestíbul de la Sala Fiveller. Es tracta de la Pop Up Store, un espai temporal pensat perquè diversos professionals que habitualment venen els seus productes i serveis per Internet puguin fer-ho ara també en un punt de venda físic al centre de la ciutat.

El grup d’emprenedors del Pop Up Store d’enguany







“La majoria de nosaltres només tenim presència a la xarxa perquè les despeses que comporta mantenir una botiga no ens surten a compte”, explica Natàlia Carrión, de Lu2, un centre expert en jocs de taula.

En aquesta ocasió són vuit els emprenedors i artesans de Mollet i entorn que s’han unit per promoure aquest model de fira en què, al vestíbul de la Sala Fiveller, es donen a conèixer entre el públic i posen a la venda tota mena de complements, roba i jocs, entre d’altres. Es tracta de Lu2, Skua Adosmanos, Sulu Bags, N’cha!, Noemí Joies, Happy Moments Baby, Kun-Terra i Zawada.

Després d’un primer cap de setmana d’estrena –“alguns clients ja ens esperaven a la porta abans que obríssim”, diu Carrión–, la botiga efímera Pop Up Store tornarà a obrir les portes del 21 al 24 i del 28 al 31 de desembre, així com del 2 al 5 de gener en horari de 10 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h. “La fira cada vegada es coneix més i està més consolidada; cada vegada agrada més el fet de poder comprar els productes a petites empreses i de proximitat”, apunta Carrión.

A més, com cada any, la Pop Up Store sorteja diversos lots de productes i compta amb petits artesans que ofereixen les seves col·leccions personals elaborades amb materials de proximitat i fomentant l’economia local. 
 



lectures 415 lectures Comentaris Cap comentari

publicitat



comentaris

No hi ha cap comentari



comentaris El comentari s'ha enviat correctament.

publicitat

publicitat



reportatges John Rambo, roba vintage amb emoció

14.12.2017.
John Rambo, roba vintage amb emoció
Roba vintage reciclada, importada dels EUA i altres parts del món, a un preu assequible i que permeten ...




editorials 19.1.2018.
Alarma per les pensions
Aquesta setmana desenes de pensionistes han sortit a les places de municipis del Baix Vallès i de tot ...


publicitat



giny









publicitat






Rep els titulars per correu electrònic
   
Avís legal
En compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i de la Llei Orgànica de Protecció de Dades us informem que si no desitgeu continuar rebent el nostre butlletí informatiu, us podeu donar de baixa de la nostra base de dades a través d'aquest formulari.







logo
una empresa del grup
logo


diari digital associat a
acpg
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital contrapunt.cat.
  • amb el suport de
logo

logo

logo