publicitat
  publicitat

Diari de Mollet i Baix Vallès

Dimarts, 24 d'octubre de 2017 04:03 h
Avui
11.7 º
H: 94.0 %
0.7 Km/h

publicitat


4.700 euros en estalvi energètic a les escoles

Alumnes de les escoles Montseny, del Bosc, Cal Músic i Col·legis Nous recullen els xecs del projecte 50/50
Mollet del Vallès doble fletxa Dilluns, 19.6.2017. 12:54 h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Alumnes de les escoles Montseny, del Bosc, Cal Músic i Col·legis Nous han rebut aquest dilluns els xecs amb l’import corresponent a l’estalvi energètic que han dut a terme durant el curs passat. L'acte de lliurament dels xecs ha anat a càrrec de l'alcalde, Josep Monràs, i del regidor d'Educació, Raúl Broto.  

Alumnes de les escoles que han rebut el xec 50/50







Aquest projecte d’estalvi energètic 50/50 té com a objectiu reduir la despesa energètica a les escoles públiques. La idea és retornar el 50% d’aquest estalvi a les escoles participants perquè el dediquin a equipaments necessaris i, de retruc, conscienciar sobre la importància de l’estalvi i l’eficiència energètica. La iniciativa prové d’un projecte europeu impulsat per la Diputació de Barcelona, i Mollet del Vallès ha estat un dels primers municipis que l'ha dut a terme. 

Així, l'escola Montseny ha rebut un xec per valor de 605,26 euros; l'escola del Bosc 339,62 euros; Cal Músic 750,24 euros i Col·legis Nous 658,62 euros. Les quantitats que han rebut les escoles no té res a veure amb l’esforç i no vol dir que unes s’hagin implicat més que d’altres, ja que cal tenir en compte que cada centre té les seves especificitats i infraestructures concretes que han determinat poder estalviar més o menys. És per això que per incentivar encara més els hàbits respectuosos amb el medi ambient entre els més joves, l'Ajuntament estudia la possibilitat d’establir un import mínim independentment de l’estalvi concret que presentin les escoles.

Segons l'alcalde Monràs “aquest projecte educatiu és una mostra més de la sensibilitat d’aquest Ajuntament amb el medi ambient", i explicava als alumnes que “ara seria bo que aquest aprenentatge que heu adquirit l'expliqueu als vostres pares i l’apliqueu a casa, al vostre dia a dia més enllà de l’escola”, deia. Broto, per la seva banda, assegurava que “el més important és el procés educatiu i l’aprenentatge que han rebut els alumnes, no pas els diners”.




lectures 508 lectures Comentaris Cap comentari

publicitat



comentaris

No hi ha cap comentari



comentaris El comentari s'ha enviat correctament.

publicitat

publicitat





reportatges La venta de calderas en Terrassa ¿Un modelo a seguir?

9.10.2017.
La venta de calderas en Terrassa ¿Un modelo a seguir?
¿Qué representan las calderas de condensación? A día de hoy representan las únicas que se pueden ...


publicitat



giny



Llegir +






Llegir +


editorials 20.10.2017.
Volem parlar del Baix Vallès
Volem parlar del Baix Vallès i les circumstàncies excepcionals ens aturen. Volem obrir debat sobre ...




publicitat








Rep els titulars per correu electrònic
   
Avís legal
En compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i de la Llei Orgànica de Protecció de Dades us informem que si no desitgeu continuar rebent el nostre butlletí informatiu, us podeu donar de baixa de la nostra base de dades a través d'aquest formulari.







logo
una empresa del grup
logo


diari digital associat a
acpg
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital contrapunt.cat.
  • amb el suport de
logo

logo

logo