publicitat
  publicitat

Diari de Mollet i Baix Vallès

Dimarts, 2 de setembre de 2014 03:48 h
Avui
21.0º
H: 81.0%

publicitat


L'alcalde Monràs troba la petició d'un espai per a gossos poc raonable

Els propietaris, que estan recollint signatures, demanen zones de parcs per poder passejar els seus animals
Montse Eras / Divendres, 8.6.2012. 07:00 h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

L'alcalde de Mollet, Josep Monràs, considera que la proposta de parcs per a gossos que un grup de propietaris reclama "no és raonable" i la desestima com a prioritat, davant les dificultats econòmiques de les arques municipals. Precisament, aquesta setmana els propietaris han fet arribar les seves demandes d'espais on els seus animals puguin anar sense lligar.









La petició d'aquests ciutadans, organitzats en comissions per barris, sorgia fa unes setmanes arran de les pressions que asseguren tenir dels agents cívics municipals. "Sabem que segons l'ordenança cal portar els gossos lligats, per això aprofitem per passejar-los al vespre o nit i deixar-los deslligats perquè puguin córrer. Però ens sentim perseguits", indiquen els propietaris. Per això, demanen que a diferents zones de la ciutat s'habilitin espais d'uns 40x50 metres amb tanques per tal de poder deixar deslligats els gossos.

Monràs assegura que aquesta petició li "sap greu". "Jo voldria tenir un gran parc pels gossos? Sí. Jo vull tenir els gossos pixant i cagant al parc de Can Mulà? No. És raonable que els amos cívics dels gossos demanin un espai per als gossos? No sé si és el moment", argumenta l'alcalde i afegeix que cal tenir en compte que les tanques ara no poden ser una prioritat en la situació econòmica actual. "No demanin coses que estan fora de lloc. Aquells que miren només per ells, s'equivoquen. La situació actual és d'emergència i aquest any serà molt complicat", alerta.

Els propietaris de gossos, per la seva part, consideren que els agents cívics hauríen de controlar a qui no recull els excrements dels seus animals de companyia, però "no fer una persecució a tots els amos de mascotes". Les peticions d'aquests ciutadans es concreten també en les característiques dels espais: "algun arbre, zona de gespa, una font, un dispensador de boses i una bona neteja quan calgui".




lectures 1173 lectures Comentaris 29 comentaris

publicitat



comentaris
item
#29
4 de juliol de 2012, 17.26 h

No entenc la dèria dels gossaires. Qué vol dir un espai, en un parc públic, per a que els gossos puguin "anar sueltos"? Que puguin correr? Que puguin barallar-se entre ells? Que ho puguin emmerdar? I un únic espai per a tots els gossos i gosses de MdV? Doncs no crec que sigui un espai petit; ans al contrari: si els animalots han d'anar lliures, ja podem disposar de metres i metres quadrats només pel seu esbarjo caní. O no? No parlem d'una simple, petita i acollidora bardissa. Els parcs pú... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Comentari inadequat   abus

item
#28
Mr. Cipote fletxa Gandia
3 de juliol de 2012, 01.26 h

es mucho mas importante el ping pong que los perros. Es mas, tendrian que ejecutar a todos los perros de mollet del valles, y por cada muerte, fabricar una mesa de ping pong en recuerdo al perro fallecido.

Seria todo un detalle por parte de nuestro alcalde. Gracias de antemano, Espero la masacre =)


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Comentari inadequat   abus

item
#27
Cm fletxa Mollet del Vallès
30 de juny de 2012, 02.24 h

#24
Si Maria, está claro que hay otras prioridades. Como poner mesas de ping-pong, por ejemplo verdad?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Comentari inadequat   abus

item
#26
Cm fletxa Mollet del Vallès
30 de juny de 2012, 02.22 h

#25
Vaja, fa dos díes diu aixó "les tanques ara no poden ser una prioritat en la situació econòmica actual. "No demanin coses que estan fora de lloc. Aquells que miren només per ells, s'equivoquen. La situació actual és d'emergència i aquest any serà molt complicat". I a l'endemà de la manifestació monten unes taules de ping-pong justament a la zona que freqüenten els propietaris de gossos.

¿Hem d'entendre que les taules de ping-pong sí que son una prioritat en la situació econ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Comentari inadequat   abus

item
#25
29 de juny de 2012, 20.52 h

#22 Hola Cm.
Por lo que entiendo, el problema no es tener un pipi-can, sino un lugar donde el animal pueda estar suelto y correr a sus anchas.
#23 Hola José.
No se, puedes ir a alcaldía a proponerselo al sr. Monrás. Grabalo por favor y pasa por web el enlace a la grabación.
#24 Tienes razón María. Tener perros no es una obligación. Tampoco lo es tener niños, enfermar, jubilarse etc... De hecho no es ni obligatorio vivir en Mollet.
Por otro lado, y como espero que sepas comprender, si ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Comentari inadequat   abus

item
#24
Maria fletxa Mollet
29 de juny de 2012, 08.18 h

Quien haya decidido tener un perro que corra con los gastos como si son 100 € por propietario. O me estás diciendo que algunos propietarios se gastan hasta 1000 en un perro concreto y luego no se quieren gastar nada en mantenerlo.

Yo no tengo perro y considero que hay otras prioridades para gastar el dinero en estos tiempos. Daros por afortunados si os han ofrecido un espacio. Tener perro NO es una obligación, es un capricho, así que un Ayuntamiento NO tiene porque invertir ni un Euro.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 6
Comentari inadequat   abus

item
#23
Jose fletxa Mollet
28 de juny de 2012, 23.56 h

#15 ¿cual seria el coste de poner tres cercados? 1000 Euros? 1200?.
¿cuanto cobra el alcalde de Mollet? 6000 Euros al mes? ¿que le supone eso en un mes?
¿cinco dias de sueldo?. Como esta esta enamorado de su ciudad lo hara sin dudarlo.
Y si dice que cuesta mas de 30.000 Euros ya lo hago yo por la mitad y luiego le doy al alcalde el 3% de comisión.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Comentari inadequat   abus

item
#22
Cm fletxa Mollet del Vallès
28 de juny de 2012, 00.36 h

#21 No debe ser tan complicado cuando la mayoria de municipios lo ha resuelto satisfactoriamente. Mollet debe ser uno de los pocos de la zona que se empeña en no buscar alternativas. Municipios más pequeños y con menos población de animales, las tienen, y otros como por ejemplo Granollers, tiene 8-9 zonas para perros. Alguna consiste en un simple cerco de madera en una zona de arena o tierra.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Comentari inadequat   abus

item
#21
27 de juny de 2012, 18.15 h

Es normal, que las personas que tienen perros, deseen que estos puedan correr. Un perro es como un niño, necesita correr, jugar, y gritar. Y no lo digo en sentido metafórico. Estudios científicos demuestran que los perros tienen capacidades intelectuales similares a las de un niño de unos 2 años. Son capaces de sentir, y de hecho, proporcionan ayuda y compañía a muchísimas personas.

También es normal, que cuando un niño va por la calle, lo haga de la mano de sus padres. Pero los niñ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 3
Comentari inadequat   abus

item
#20
Increible fletxa Mollet del valles
23 de juny de 2012, 15.41 h

De quina situacio economica parla? si despres es puja el sou quan li ve en gana... i despres no pot possar unes balles de ferro per els nostres gossos? suposu que surt mes a compte multar-nos per portar-los deslligats no?